..da’ de ce? …asa..


Mda.. am scapat de o teza.. la istorie😦 cat o urasc!!! ma intreb uneori de ce am dat teza la ea daca o displac?? aaa, sigur, e materie de bac.. si etc..  Uff..

Exceptand incidentul cu istoria care m-a enervat la culme, restul a fost destul de ok.. dar nu pot sa stau sa-mi amagesc prezentul din cauza unor esecuri.. dupa cum imi spune si ea „daca poti sa zambesti, nu tine cu tot dinadinsul sa plangi”  viata asta e mult prea nedreapta uneori, dar trebuie sa mergem mai departe..

As vrea sa spun ca am o stare destul de proasta.. ca ma simt prost din cauza unor incidente.. a unor pierderi (sentimentale), dar cu ce folos.. ar putea deveni doar capricii sau.. nu.. oare merita?? merita sa ne indreptam privirea doar spre lucrurile care ne dor?? nu stiu.. mi-e greu sa aleg.. uneori ma intreb de ce ne limitam doar la asta? de ce nu putem privi la cat de minunate sunt cele care ne inconjoara.. la calitatile celor care ne inconjoara…??? de ce tindem sa ne complicam?? suntem suficient  de curajosi sa-i crititam pe cei de langa noi, dar nu suntem suficient de puternici sa infruntam realitatea.. sa sustinem cu adevarat ceea ce credem.. totusi, asa cum suntem cu rele sau bune.. tot trebuie sa privim inainte, nu?

8 gânduri despre &8222;..da’ de ce? …asa..&8221;

  1. esti o fata unica, fffff normala pentru acest secol si lumea în care traim, î-mi place cum gîndesti si ffff mult în mod special cum scrii versuri, felicitari pentru tot, te apreciez fff mult , te respect si am sa-ti fiu alaturi pt totdeauna, pentru ca meriti ffff mult, te puuup.

Lasă un răspuns

