..pana cand?? ….


„ce clipe triste, strapunse de lacrimi..

ce momente stinse, cuprinse de patimi..

din nou, m-arunc in bratele durerii,

tinand de mana suferinta

si-ncerc sa-mi vand gandul, uitarii

caci simt ca-ncet, incet imi pierd fiinta..

din nou, m-ascund sub masca amintirii,

lovind cu lacrimi reci prezentul

si-ncerc sa scap din ochii umbra iubirii,

lasand in urma mea numai regretul..

privirea-mi arde-n gandul despartirii

ce ma pandeste in pragul noptii reci,

lasandu-mi plansul meu tacerii,

ma sting in clipa cand tu pleci..

azi sunt prizonier in labirintul tau

si astept sa-mi dai raspuns,

sa-mi iau “adio” de la visul meu

caci m-ai ranit nespus…”

10 gânduri despre &8222;..pana cand?? ….&8221;

Lasă un răspuns

