.. „LMA” si.. altele…


Deci, La Multi Ani celor ce-si sarbatoresc astazi ziua numelui siiii LA MULTI ANI, Ioana!! Nu stiu cand voi mai intra, curand sigur nu, de asta apar urarile mai devreme😀

Am inceput sa detest faptul ca fiecare zambet trebuie sa fie insotit mereu si de o lacrima.. Spre exemplu, ieri incercam sa gandesc cat mai pozitiv, astazi m-am simtit ca „naiba”😦 dar, ma rog imi revin sau cel putin incerc sa fac asta.. Indiferent cat de mult imi doresc sa actionez, sa vorbesc uneori, sa contrazic o afirmatie care (chiar) nu este adevarata, sa argumentez un adevar, ma retrag si tac.. imi impun asta.. la ce bun sa incerci sa-ti argumentezi (un adevar) daca parerea ta conteaza mai putin sau deloc? Poate gresesc cand ii las pe ceilalti sa ma vada cum vor fara macar sa le confirm asta, dar nu pot sau poate nu vreau sa „le deschid ochii”.. tac si ma gandesc la cum va fi ziua de maine.. tac si-mi spal cu lacrimi ranile din mine.. tac si incerc sa ma ridic din nou de la pamant.. doar tac.. dar pana cand?? 

Nu stiu.. ma simt rau.. mai rau ca ieri si cred ca mai bine ca maine.. dar ce pot sa fac?? doar incerc sa indulcesc putin durerea..

Tot aici, vreau sa stii ca imi pare rau pentru.. tot.. nu stiu cat de mult crezi asta, dar poate vei intelege vreodata ca nu ti-am dorit decat binele.. de ce? stii bine de ce si nu cred ca e necesar sa mai continui… poate.. poate.. se vor termina odata toate.. si atunci nu am sa te mai deranjez.. nu stiu daca intelegi la ce ma refer, dar.. doar imi pare rau… 

 

 

P.S: ultimele randuri sunt pentru.. cred sa stie..😦

7 gânduri despre &8222;.. „LMA” si.. altele…&8221;

  1. Draga E., multumesc mult pt. ca te-ai gandit la mine si … iti mai spun ceva. Sper sa aiba efect: „E ingrozitor sa ajungi sa crezi ca ceea ce spun altii despre tine e adevarat” – a spus-o Sidney Smith.

Lasă un răspuns

