..o noua zi…


Mda.. astazi vreau sa zambesc.. vreau sa uit de tot ce e trist in viata mea, vreau sa spun „nu-mi pasa”… si.. chiar asa fac.. Am realizat ca „starea o intretii tu, nu ea pe tine” dupa cum spunea si EA.. Multumesc mult! (app, mi-a facut o mare placere sa te aud pentru prima  data, sper ca pe viitor sa ne si intalnim😀 ce zici? :* )

Vreau sa zambesc pentru ca si soarele ma alinta de vreo cateva zile😀 ..pentru ca am niste prieteni super (ioana, te invit la o plimbare, ca de dormit nu pot sa dorm😆 ..ancutza, data viitoare sper sa te asculte pe tine la latina ca sa nu te mai incurc😆 ..magda, am uitat melodia😦 mi-o mai spui o data, pls😀 ..ankule, ce ne facem noi cu plictiseala asta de la ore?😆 )

Deci, smile!

10 gânduri despre &8222;..o noua zi…&8221;

Lasă un răspuns

