..aripi frante…


„merg in nestire spre o lumina,

spre altarul sacru al iubirii

ce m-asteapta-n panzele durerii,

umbra lacrimei ce o sa vina..

m-asez usor, usor pe zidul rece

ce-mi ingheata stinsa mea suflare,

sperand ca timpul ce va trece

incet, incet s-o lase in uitare..

si sufar pentru aripile mele frante

ce-au fost ranite-n zborul amintirii,

lasand ca lacrimile sa-mi usuce

urma despartirii..

se lasa seara-n sufletul ucis

ce-a fost invins de somnul nemuriri

lasandu-mi prada gandul unui vis

ce nu va putea duce, la clipa implinirii…”

10 gânduri despre &8222;..aripi frante…&8221;

    • nu sunt pesimista!! in niciun caz.. sunt altele.. si se tot aduna, dar nu ma vait, merg mai departe indiferent daca sunt la pamant sau sub el..😛
      nu radeam de tine.. in niciun caz, aveam altceva de impartit!

Lasă un răspuns

