..for my friends..


 

..for my friends.. 🙂

a- o simpla privire in amintire

n- ma trezeste in noapte

d- cu dorul aproape

r- ce rasuna in soapte

a- un nume aparte..

 

a- un zambet mi-aduce

n- in clipe nebune;

c- cu un cuvant dulce

a- poate sa-mi aline

p- o parte din mine..

 

i- o noua idee ma-ndeamna,

o- sa am o incredere oarba

a- intr-o anume persoana;

n- caci nu ma gandeam niciodata

a- sa pot fi mereu ajutata

s- de sfaturile ei ce-mi arata

b- cu bratul, calea cea dreapta..”

P.S: rog ceilalti/celelalte care mai trec pe aici sa nu se supere ca nu i-am/le-am amintit mai sus… (asta din lipsa de timp) promit ca revin cu versuri despre fiecare😀

13 gânduri despre &8222;..for my friends..&8221;

  1. Deci, Elena, îmi cer mi de scuze că nu mi-am citit numele, scris cu roșu, în poezia ta. Mulțumesc frumos!
    Din lipsă de cuvinte noi nu spun mereu cât de mult îmi plac poeziile tale. Nu te supăra pentru cei/cele care se supără că nu au fost menționați. Nu poți să-i incluzi pe toți la un moment dat în douăzeci de versuri. Știu si eu asta😉 :*

Lasă un răspuns

