..prietenii…


 

 

p simt ca te pierd,

r- dar tu reapari

i- totu-i incert,

e- doar ezitari..

t- toate au trecut

e- caci eu nu mai sunt,

n- nicicand nu am crezut,

i- dar, ieri m-ai vandut,

i- iubirii de demult…

 

s- am doar un simplu gand:

u- >cum ai putut uita<

n- numai acest cuvant,

t- ce  te incanta candva (prietenia) ?

 

l- acum.. sunt doar lacrimi de ploaie,

a- ce se ascund in amintiri;

c- sunt acele clipe calde

r- ce raman doar in priviri..

i- sunt idei nemuritoare,

m- mici ganduri fara culoare

i- ce se ivesc calatoare…

 

r- ramai cu bine, dar sa stii

e- ca esti ce mi-am putut dori,

c- chiar daca vei da uitarii

i- cuvintele’s cheia iertarii..”

8 gânduri despre &8222;..prietenii…&8221;

  1. si la inceput a fost tot cuvantul, pai cum sa nu fie cuvintele si cheia iertarii? dar nu inteleg de ce prietenii sunt lacrimi reci? prietenia ar trebui sa fie calda …

Lasă un răspuns

