..mi-e dor…


„mi-e dor..

mi-e dor de clipe din trecut,

de anii care i-am pierdut,

de lacrima ce m-a durut

in clipa cand ai disparut..

mi-e dor de ieri..

de multe seri

ce le-am trait,

de ochii tai ce m-au privit..

mi-e dor de tine, imi soptesc;

mi-e dor sa-ti spun ca >te iubesc<

ca doar la tine ma gandesc

si-as vrea din nou a te gasesc..

doar, mi-e dor… „

9 gânduri despre &8222;..mi-e dor…&8221;

  1. […] Cartea de pe noptieră se deschide de parcă un vânt puternic o răsfoiește, deși nu are cum. Foile se schimbă, când înainte, când înapoi, ca și cum un suflet nevăzut caută ceva anume. Stau lângă lumânarea care se aprinde iar  – singură! – și aștept; să mă trezesc sau să înceteze farsa asta. S-a oprit. A găsit pagina și, de o mână nezărită, firul verde folosit ca semn de carte se așează firav între pagini. Mă apropii și citesc. „Sunt singur în castel, cu acele femei îngrozitoare.” Ultima frază a capitolului, ultima pe care am citit-o. îmi atrage atenția numărul paginii: 100. Mă uit la ceas – e încă 10 fix. E imposibil! Trebuie să fi trecut măcar cinci minute de când… de când m-am trezit. Sper să se fi stricat ceasul. Cele 10 reflexii apar din nou și foile cărții se mută, iar. S-au oprit la pagina 10. […]

  2. […] Cartea de pe noptieră se deschide de parcă un vânt puternic o răsfoiește, deși nu are cum. Foile se schimbă, când înainte, când înapoi, ca și cum un suflet nevăzut caută ceva anume. Stau lângă lumânarea care se aprinde iar  – singură! – și aștept; să mă trezesc sau să înceteze farsa asta. S-a oprit. A găsit pagina și, de o mână nezărită, firul verde folosit ca semn de carte se așează firav între pagini. Mă apropii și citesc. „Sunt singur în castel, cu acele femei îngrozitoare.” Ultima frază a capitolului, ultima pe care am citit-o. îmi atrage atenția numărul paginii: 100. Mă uit la ceas – e încă 10 fix. E imposibil! Trebuie să fi trecut măcar cinci minute de când… de când m-am trezit. Sper să se fi stricat ceasul. Cele 10 reflexii apar din nou și foile cărții se mută, iar. S-au oprit la pagina 10. […]

Lasă un răspuns

