..fara nume…


„…o privire goala… e tot ce pot spune ca am acum… toate sunt in umbra…nu stiu ce as putea spune ca simt, daca simt ceva…scriu doar cuvinte sterse in speranta ca le voi intelege…ca voi putea sa ma descarc… am atins singuratatea si mi-a ramas doar o urma rece de lacrimi, am auzit tunetele sufletului meu care striga spre ele si le implora sa inceteze sa mai curga, am simtit durerea lor ce ma apasa si ii ordona inimii sa inceteze mai bata pentru clipe lungi…am trecut prin ceata vietii care m-a marcat, lasandu-mi o urma de indoieli…am esuat in lumea fericirii din cauza lor…uneori am senzatia ca nu mai pot merge mai departe …fiecare zi pare a fi mai mult un chin in exilul in care sunt…nu pot zambi mereu celor din jurul meu care nu stiu ce-i in sufletul meu si cat de greu e… e un sacrificiu prea mare care doar amplifica durerea… as vrea sa fie cineva care sa-mi inteleaga cuvintele ce par a fi fara sens chiar si nerostite, dar e dificil… raman doar cu dorinta…uneori aproape stinsa… sau…visul de ieri in care sper astazi si incerc sa uit maine…”

Sunt doar cuvinte.. nonsensuri (pentru unii), dar simtite pentru a-II-a oara… Poate par chiar penibile, dar nu-mi pasa atata vreme cat scriu doar ce simt..

9 gânduri despre &8222;..fara nume…&8221;

Lasă un răspuns

