promisiunea mai trebuie si respectata…


Mda.. promisesem intr-o postare anterioara niste versuri😀 M-am gandit sa le pun, desi nu prea imi mai plac.. Voi ce parere aveti?😕

„Stau…astept din nou,

Pe aceeasi banca parasita;

Ma uit in jur.. e pustiu,

Doar o frunza amortita

Cade intr-un tarziu..

Pare a fi liniste,

Dar nu si in mine;

Unde zac morminte,

Simple ruine..

Doar ganduri pierdute

Strapunse de clipe,

Se zbat intre lacrimi,

Ce par nesfarsite..

Se aude din ceata

O voce trecuta..

Se apropie de mine,

Parca ma striga..

Ma intorc in zadar,

Si incer sa privesc

Dar raceala din voce

Ma face sa inghet..

Un plans de copil

Se aude aproape..

Incet ma ridic si imi spun:

>cum se poate< ???

Si din nou ma trezesc

Pe aceeasi banca,

Oare iarasi visez?

Toate-mi sunt o taina,

Dar care va fi viata mea reala?? „

P.S: „Iti multumesk din nou…” (se stie cine) cred😆

16 gânduri despre &8222;promisiunea mai trebuie si respectata…&8221;

Lasă un răspuns

