Uf.. iar?!


Acum, da.. imediat, poate.. iar maine, nu stiu..

Sunt momente in viata in care o singura clipa poate decide pentru noi.. Sunt clipe in care deciziile noastre pripite pot duce la consecinte aspre… Cuvintele unei secunde pot rani persoane pentru totdeauna.. iar lacrimile reci pot fi stinse de simple soapte..

Sau… sunt momente in care lumea ta dispare fara urma… lasand in urma doar ganduri ratacite.. intrebari ce se pierd fara un raspuns.. si.. cateva lacrimi neintelese…

  Sunt doar momente…

Mda… asa e… am cam lipsit in ultima perioada si mi-a fost asa un dor de net😆 dar cred ca am revenit😀 De ce cred? Pentru ca o sa mai lipsesc o perioada scurta😦 In seara asta ma simt cam nasol… Pe langa faptul ca sunt racita (inca) astazi am mers si cu geamul deschis la masina (pt ca nu imi era bine) si ma simt mai rau… ma doare capul😦 nu ca deobicei :lol:  In fine, probabil ca toata oboseala mi-a adus si o stare mai proasta… Sunt melancolica, dar nu-mi gasesc nicio scuza.. Cum mai vine si asta? :lol: 

Buona notte!

5 gânduri despre &8222;Uf.. iar?!&8221;

  1. Deci, mie să-mi spui când nu te doare capul, că trebuie notat în calendar. Nu știu ce e cu căpșorul tău. Cred că sunt prea multe gânduri în el… Ia mai pune-le la colț!

Lasă un răspuns

