to be.. or.. not…


A fost.. mai e… sau nu??? Nu stiu.. uneori intrebarile nu ne pot oferi un raspuns care sa ne multumeasca😆 Nu-i asa? Mda.. astazi faceam „curatenie” printre documentele mele si am descoperit niste versuri.. hmm.. suna cam asa:

„O singura floare,

Un singur vis…

Petale-ntre petale,

Intr-un suras…

Scantei aprinse

Apar si dispar

Ca o muza in vise,

In panzele ei ma ascund,

                  in zadar…

Tacerea se rupe

In mii de soapte dulci,

Iar linistea plange

In clipa cand pleci…

Gandu-mi danseaza

Pierdutul meu dor,

Iar inima mediteaza…

La nesfarsitul zbor.

Privirea se stinge

In speranta de maine;

O lacrima-mi sterge

Durerea din mine…”

4 gânduri despre &8222;to be.. or.. not…&8221;

Lasă un răspuns

