Mama ei de treaba.. :(


De ce? Poi imi planiusem sa mai lipsesc vreo cateva zile dupa net, dar cine sa ma asculte..😛 De la distractie, la urgenta, apoi din nou acasa… De aia nu-mi fac eu niciodata planuri…se schimba mereu..😀 Off.. In fine, partea buna e ca mi-am amintit un banc:

Trei lilieci stau pe un balcon. Zboara unul si dupa un timp se intoarce plin de sange la gura. Acesta le spune celorlalti doi:
– Ati vazut turma aia de oi?
– Da!
– Nu mai este!
Zboara si al doilea si la fel, se intoarce plin de sange la gura.
– Ati vazut turma aia de vaci?
– Da!
– Nu mai este!
Zboara si al treile si se intoarce plin de sange la gura, apoi zice:
– Vedeti turnul ala de Biserica?
– Da!
– Eu nu l-am vazut!

7 gânduri despre &8222;Mama ei de treaba.. :(&8221;

Lasă un răspuns

