Aripi frante..


„Ma gandeam… credeam in speranta… iluzie… incercam sa schimb mereu lacrima cu un zambet… sa privesc prin ceilalti.. sa-i pot citi din cuvinte… sa visez spre mai bine… uitam de realitatea monotona… o preschimbam mereu intr-o ceata… gaseam refugiul in versuri… imi doream sa am aripi… sa zbor departe de toate… si reuseam sa-mi apar visul… pana intr-o zi… cand am aflat ce inseamna lacrima… si m-am izbit de zidul realitatii… am aflat ce inseamna durerea, iar aripile mi-au fost frante… si mi-au ramas rani in locul lor… inca se mai resimt… am incercat din nou sa le readuc la viata… sa le fac sa zboare la fel ca inainte, dar… in zadar… mai rau s-au deschis ranile… am inteles apoi ca nu se mai pot vindeca si trebuia sa-mi i-au adio de la zbor… sa ma despart de toate visele… si sa ma intorc spre cosmarul realitatii… nu mai puteam spera… toate imi pareau un glob de cristal care se sparsese o data cu aripile mele ranite… iar eu eram.., doar.. un ciob… ”

4 gânduri despre &8222;Aripi frante..&8221;

Lasă un răspuns

