Doar…ganduri..


O alta zi in care pierd lupta impotriva mea… Un alt gand care ma infioara si ma trimite in bratele melancoliei… O alta lacrima rece ma trezeste din vis si-mi alunga orice umbra de speranta… O alta zi.. doar o alta zi…

Multumesc tuturor celor care mai intra pe aici… si.. imi citesc gandurile..

„ascult tacerea

care plange-n urma mea….

totul e-n umbra

la fel esti tu-n mintea mea….

m-ascund in ganduri

si incerc sa te gasesc…

dau doar de lacrimi

care-mi spun ca te iubesc…

nu stiu sa-ti spun,

nici cum ma simt eu acum…

incerc sa-mi caut,

locul care l-am pierdut…

as vrea sa schimb

doar o clipa din trecut…

„te vad zambind”

dar imi spui ca te-am pierdut…”

……………………………………………..

 

8 gânduri despre &8222;Doar…ganduri..&8221;

  1. dap….in legatura cu poezia nu incetezi sa ma surprinzi…bv….s-o tii tot asa….😉
    melodia e faina….dar nu prea imi plac pozele…oricum bv….:))😀

Lasă un răspuns

