Mai cred..??!


Dispute… cuvinte… discuti… doar vorbe… care se sting usor, usor… Incerc sa aflu uneori sensul lor, dar in zadar ma pierd in amintiri; in zadar incerc sa ies si nu vad ca mai rau ma scufund in ganduri… Soapte neintelese parca se ascund dincolo de mine si se sting in simlple priviri neclare.. Incet, Incet totul se sterge, lasand in urma o umbra trista, o lacrima calda ce aduce sperante desarte… Oare va prinde din nou culoare, visul de mult spulberat?? Intrebari incerte din care se nasc versuri…
„vorbe dulci…
vise amagitoare;
clipe frumoase,
dar… fara culoare
se sting… in tacere…
prezentul e-n umbra
si…. azi e furtuna…
in gand….
trecutul ne inunda….
in lacrimi nesfarsite,
sperante irosite
de mult….
ne incredem in maine
si… ne tot amagim:
” poate va fi mai bine”
dar….inca o data gresim!”

17 gânduri despre &8222;Mai cred..??!&8221;

    • poi daca asta te deranjeaza.. inseamna ca tu esti putin spus „perfecta”, iar eu ca folosesc „poate/dar” sunt o pers care vede lucrurile cum sunt ele de fapt, deci putin spus „normala” pt tine….
      pana la urma asa sunt…gandesc…cum gandesc si spun/scriu exact ce simt pt ca ma simt mult mai bine atunci cand vorbesc din esenta, nu din ceea ce par altora..

  1. nu asta era ideea. si eu folosesc poate și dar. doar că ele nu aduc mai niciodată ceva bun. Perfectă? asa ți se pare că mă simt? îmi pare teribil rău să aflu asta…

  2. poi tocmai, eu m-am obisnuit cu tote cele rele…si incerc sa trec peste fiecare chiar daca unele sunt al naibi de dureroase…
    nu stiu….poate asa iti vad eu aparenta ta…
    asta n-o mai cred..

Lasă un răspuns

