Impotriva Vantului…


 

“Un nou inceput exista in toate 

Dar impotriva vantului lupta cine poate…” 

In primul rand multumesk mult Ankai (raman datoare) si scuza-ma, stii ca imi era cam somn.. Revenind la titlu “controvento” este un fel de a-mi exprima o parte din sentimente/ganduri… Imi place mult sa evidentiez asta prin versuri (fiecare avand o semnificatie aparte pentru mine), desigur am cateva legate si de titlul acestei postarii:

“O mare inspumata,

Un val strapuns de fulger,

O viata nesarata

Ce zboara indemnata

Cu aripi mari de inger.

Sclipirile de argint,

Ce-ti lumineaza calea;

In murmurul alint,

Parca se aude jalea.

Sa simti cum te patrunde

Si-ar vrea sa poata ascunde,

Necazul si durerea,

Sa nu-ti mai simti puterea;

Sa nu stii sa alegi,

Ci doar sa-nveti sa pierzi…”

 

24 de gânduri despre &8222;Impotriva Vantului…&8221;

  1. felicitări pentru blog! Mă bucur că vă am aproape și pe blog. Mă întristează totuși faptul că mie nu mi-ai spus. Dar am aflat. Felicitări!

Lasă un răspuns

